-

Det finns en del saker i livet man måste gå igenom. svåra saker som man inte vet vad man ska göra åt. men man lär av sina misstag , och det finns inte en gräns till hur många misstag man får göra eftersom livet består av dom. Livet är ingen dans på rosor det har nog alla fattat vid detta laget. Människor har för höga krav på hur livet ska vara. En del människor går runt å säger att livet suger, men det är ju deras fel! Dom säger att dom har så jävla många problem men dom tar inte tag i dom! Dom bara sitter där och klagar. Jag förstår inte hur folk orkar... Jag erkänner att man inte kan ta tag i alla problem men man måste endå kämpa för att lyckas. Ibland vill jag bara skrika att jag hatar mitt liv, men det gör jag ju faktiskt inte. Jag har en familj och jätte bra vänner. Folk som faktiskt bryr sig om mig. Jag är så otroligt tacksam över att jag har fått det livet jag har fått. Jag bor inte i afrika utan familj och vänner. jag bor i sverige där vissa av oss faktiskt försöker hjälpa folk. Så va nöjda med era liv för misstag och problem hör till!

jag vet inte varför jag skrev , men det är min blogg jag tvingar inte er att läsa! :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0