yeah!!

Sista skoldagen var riktigt riktigt bra!

Först städade vi lite och sånt. Jag, Tilda och Paulina höll på att dö i det grupprummet vi skulle städa. Soffan var skabb och väggarna var infekterade, men det gick! Vi har iaf fått soffan i vårat klassrum nu! :D
Sen fixa vi lite inför redovisningen, och när vi var klara på det så kollade vi på trolltyg i tomteskogen. JAG ÄLSKAR DEN FILMEN! HAHA. Har t o m den hemma och allt... xD
Sen hade vi redovisning hela eftermiddan. Det var riktigt roligt!! 9cs dans som visades i no-salen hela tiden var riktigt grym! HAHA. det roligaste var helt klart att några failade! ;DDD

När jag kom hem sa Emil "TILDA LÄRDE MIG DANSA ERAN DANS SÅ VA JAG TVUNGEN ATT DANSA MED HENNE :o" HAHAHA, fett kul! Gött att dom kommer överens!! :)))

Nu ska jag läsa lite och sen kolla på gleeeeeeeeeeeeeeeee!

PU$$

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0