tihihih.

Hej.
Jag kan börja med att säga att det är Challe som har bestämt att min blogg ska se ut såhär för att det är jul! haha.



ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 2 år äldre . ^^
Vad tycker du om kärlek? underbart när man får det att fungera. 
När kramade du någon sist? igår?? ^^
Saknar du någon speciell person? yes
Har du svårt för att bli kär? ja
När fick du senast en komplimang? innan. :) Blir jätte glad av komplimanger!!!
Har du hånglat med någon av samma kön? hahaha, ja det har jag faktiskt.

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: yes
Hånglat med nån riktigt ful: ja
Hånglat med fler än 50 pers: nej
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? ja!
Varit nykter på nyårsafton? ja :)))
Åkt ambulans? yes!!!
Gjort nåt olagligt? ja xD
Blivit polisanmäld? nej xD
Slagit ner någon? jag är för snel för det............
Skämts över dina föräldrar? hahahahaha aa
Skämts över dig själv? aa :o
Sagt jag älskar dig och menat det? japp
Tar du droger? bara för din mamma tar droger betyder inte det att jag gör det.
Dricker du? man måste dricka för att överleva?!!? :o:o ;)
Vilka kläder sover du i? det berors på...
Varit kär? ja 
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? aa asså... jag är liksom förälskad i massa kändisar, men jag kan ju inte precis få dom... ://///
Är du ensam nu? aaaaaaaaaaaa, emo.
Vill du gifta dig? aa
Vill du ha barn? aa

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag? ;o
Såg dig gråta? jag själv?
Du delade en cigg med? röker inte.
Du gick på bio med? tilda å martin.....
Skällde på dig? pappa (a)(a)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? kanskeeee
Kramat någon? aa :)
Pussat någon? haha nej
Köpt någonting? tror inte det...
Sjungit? ohja!!
Saknat någon? aa :o


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0