underbar kväll, underbara människor.

Tjenare!
Har precis kommit hem från Tilda.

Jag drog till Tilda vid halv 6, och där var jag till halv 12. Dom har skaffat en till hund! Världens sötaste lilla hundvalp som dom döpt till Ellen. Jag, Tildas pappa och Markus tyckte att den skulle heta Doris men det ville inte dom andra. :( Men hon kommer alltid vara en Doris i mina ögon! ;)

Jag, Sebbe, Tilda, Emelie och Markus har iaf kollat på film hela kvällen. Vi har även käkat pizza. (dom tvinga mig äta) och sen har det varit en massa andra folk där också. :) trevligt som bara den!

Hela ärligt, jag älskar tildas familjer! SÅ JÄVLA GOA MÄNNISKOR!
ps, visste ni att tilda pappa känner mina föräldrar och vi inte fick veta det förens vi gick i 7an? hahaha!!!


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0