the way you play your game ain't fair.

Jag berättar om gårdagen lite snabbt, sen måste jag dra och fixa håret och sminka mig så att Tobias inte tror att jag är helt pantad...

Först körde mamma mig till Tilda. Jag och Alwin lekte på hennes gröna boll. Det ägde fan! haha. Sen åt vi pizza och medans vi åt det så kom Viktor och Rikard. Viktor satt och gjorde världens mest missbildade miner åt Alwin. HEEELT sjukt. Sen sprang vi upp och spela mario kart som jag och Tilda spelade före vi åt. JAG VAR BÄST PÅ DET.

Sen kolla jag och Tilda på idol och dom andra på något där uppe. Efter det hade vi snöbollskrig. Först mula Tilda mig, sen Rikard direkt efter å så tänkte Viktor mula mig men jag bara "jag ser ingenting" så han lät bli och då tryckte jag upp massa snö i ansiktet på honom. Det slutade med att båda ramla och att han öste snö över mig, men det var det fan värt.

Sen kollade vi på lejonkungen. Jävligt trevligt förutom att det var 100°C i tildas rum... Sen sov jag och Viktor i en säng, och Tilda och Rikard i en och jag kan säga att Viktor tar för mycket plats! :D hihi.

HÖRS SEEEEEEN!!! :D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0