sne gubbe.

Först gick jag och Tilda till skolan.

Först hade jag engelska. Jag skrev en fattig historia, haha! Nej men den är underbar...........
Sen blev det lite svenska. jag fortsatte på min historia. Den är så himla vacker! haha. nej men är faktsikt seriös för en gångs skull.
Sen dansade vi i en timme. ;) haha! streetdance är fan 9c:s dans!! Vi är fan grymma på det, hihi!!
Sen hade jag någon konstig lektion med Odd. HAHA! Vi sjöng hela lektionen. Fredagsmys, manamana, gott nytt jul och massa andra handylåtar! Jävligt nice lektion, och jag, Marika och Sainab är bääääääst!
Sen drog jag hem och bakade pepparkakor med min underbara familj. Jag gjorde ett missfoster. :( HAN BLEV SNE!

Nu snackar mina systrar och mamma om att jag är pappasflicka och att Emil är mammaspojke! haha, sanningen svider.


julafton förra året!!!!! MANLIGT.

Jag är jätte trött på pepparkaksdeg. :(

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0