Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om, men jag vänder om, än en gång

Jahopp... Nu sitter jag helt ensam i min soffa och har ingen aning om vad jag ska göra. Emil och Karl sitter och spelar något jobbigt spel där uppe, så jag orkar inte vara där haha. Har faktiskt ganska trevligt här nere bara det att jag har jätte ont i ryggen, och våran soffa är jätte obekväm...

Sitter just nu och kollar på disney. Funkar erat disney channel längre än det ska eller är det bara vårat som har dampat?! Jag klagar inte, för det är riktigt mysigt! Tittar på fairly odd parents och Vicky har typ blivit den nya hitler. haha, ganska roligt!

Imorgon blir det öppet hus, och efter det ska jag och mamma gå runt i stan och vänta på att pappa och Emil kommer och hämtar oss i stan. Dom har bilen på en innebandymatch någonstans så vi har inget annat val om vi inte vill gå hem... Men mamma ville att jag skulle visa vad jag önska mig i julklapp så det passade la ganska bra om man säger så... :)))


den bjuder jag fan på!! :D

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0