omg liksooom

Hej allihopa!

Fick en jävla massa saker igår, och det känns ju inte fel att man fick 2200 kr heller. ;o Dom får förmodligen följa med mig till göteborg i veckan. (y)

Julafton började med att jag och syrran åt värsta frukosten *host* pappa tvinga oss. Sen kom farmor och Gert en stund och så fikade vi och sånt. Jätte trevligt assååå.... Sen stack dom och jag å Sara åkte till henne och hämta lite saker. Inte speciellt roligt... Sen drog vi hem och då kom Tobias, mormor och morfar. Vi åt och sånt, sen drog mormor och morfar hem för dom skulle ta in hästen så vi andra satte oss och kolla på kalle anka saken. Sen kom min andra syster med sin familj. Ungarna öppnade lite julklappar och sånt, sen drog alla till deras pappa.

Fick as mycket julklappar iår, SKIT KUL!
Sitter och läser en bok jag fick av Emil ungefär hela tiden. Den är så bra att jag bara vill dööö! HAHAHA!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0