Min första kärlek.

Jahopp, då ska jag la berätta om min första kärlek för er...

Många tror säkert att det är Jimmie för att vi var tsm i 8 månader, men nej. Mina känslor för honom gick upp och ner hela tiden, för han litade verkligen inte på mig. Han loggade in på min msn och kollade vad jag skrev till killar, och massa sånt. Anledningen till att jag inte gjorde slut tidigare var för att jag trodde att jag behövde honom. Sen märkte jag att jag faktiskt mådde bättre utan honom. Det var liksom skönt att få göra vad man ville igen, utan att få en utskällning för allt.

Min första kärlek är Marcus faktiskt. Haha, förvånade? Nej men jag har aldrig haft så starka känslor som jag hade för honom. Han var verkligen det bästa i mitt liv och det var skönt att veta att han var min, men allt kan ju inte sluta bra eller hur? Det är bara att gå vidare, även om jag vissa dagar hade kunnat kasta en tallrik med potatismos rakt i ansiktet på honom bara för att han är så irriterande så tycker jag fortfarande om honom. Han är ju Marcus, och jag kommer aldrig någonsin kunna hata/ogilla honom.


6 månader. (y)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0