Martina pluggis Helldal?!

Idag är inte en sån där dag då jag säger att jag ska plugga men sen skiter fullständigt i det. Idag är en sån dag då jag sitter vid köksbordet och läser massa no, och när jag tröttnat på det så plockar jag fram tyskaboken?! Jag vet inte vad det är med mig, men detta är inte likt mig... Jag har t o m lärt mig 3 nya verb på tyska! Känner mig faktiskt riktigt duktig. Kanske ska bli pluggis...

Imorgon ska jag inte sitta framför datorn om det inte är för jobbigt väder, för då är det första dagen på länge då jag inte behövt göra något skolarbete. Ni förstår inte hur skönt det är att all stress snart är över!!!

Nu ska jag duscha och sedan plugga lite mer, för jag har märkt att det inte är så tråkigt.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0