Ibland har man lite för roligt.

Tilda: Men före Tomten var det någon annan gubbe... Typ santa claus!! :o
jag och mamma: HAHAHAHAHAHAHAHA!
Tilda: ASSÅ NEJ! inte tomten!
Jag och mamma: HAHAHA okej
Tilda: han hade typ en röd dräkt... :s
jag och mamma: HAHAHAHAHAHAHAHA Omg XD
Tilda: Detta blir fel...

Jag: asså det finns något som heter fågelfisk!!!! Typ såna som flyger!!!
tilda: flygfisk?
jag: åh... men det finns något med fågel...
*någon minut senare*
jag: FÅGELSPINDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tilda: HAHAHA så seeeg!




Skolan har varit riktigt go idag. Fick vg på so-provet när jag inte ens trodde att jag skulle få g. Jag är faktiskt ganska stolt! HAHA.

Sen måste jag bara säga att jag gillar Tilda, Paulina, Fanny och Emilia hur mycket som helst, och att dom är världens finaste tjejer. Riktigt underbara är dom!!!

Kommentarer
Postat av: fanny

om det är någon som är underbar så är det du!<3

2010-12-10 @ 22:14:45
URL: http://fannyisabella.devote.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0