En vacker dag ska jag hämnas.

Karl och Emil är gulliga och frågar om jag vill ha dricka och jag säger ja...
Dom kommer upp och jag smakar lite på drickan och känner att dom  blandat cola och julmust för dom vet att jag hatar det, å så går jag till emils rum och frågar varför, och då skrattar dom skit mkt och frågar om jag drack från glaset?! Jag säger att jag gjorde det och dom började skratta ännu mer, jag kollade på glaset och stället det bredvid karl och frågar vad fan dom har gjort med det... Då säger Emil "Tina, vem va här innan?" jag bara "eh.. peter?" då säger Karl "vems glas tror du det är?" jag kollar på glaset och skriver "FYFAAAN"

dom hade alltså gett mig peters glas. Jävla äckelungar! -.-

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0