En bild säger mer än 1000 ord!

Herregud!
Har suttit och kollat på bilder på min pc och bokstavligt gråtit av skratt. Det fanns bilder från 2005 - 6an. Typ från en tjejkväll hemma hos mig i 6an, massa bilder på mig och fb, massa bilder på mig och nella och en jävla massa bilder på vårat "emogäng" haha! (jag, jojo, becka, adam, ludde, simme, lelle, nadja, nikki osv) Underbara minnen verkligen!

Hittade även bilder från skara sommarland 2005. Karl och Emil såg för jävla roliga ut och jag å jojo såg typ bara efterblivna ut. (y) Hitta även bilder från en camping 2005. Det roliga är att jag fortfarande kommer ihåg den dagen, och blev skit glad när jag hittade bilderna, för det var seriöst en av dom mest underbara dagarna i mitt liv. kommer ihåg att jag och jojo fick 2 gäddor var och var jätte glada! haha. Sen fick vi skit många aborrar också, och då tyckte vi att vi var skit duktiga för att vi kunde fiska och ro båt helt ensamma! Haha.

det var riktigt roligt att hitta alla dessa bilderna.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0