Du har sönder mig, fast du gör mig hel.

Hej!

Teknik - Jag och Tilda är ju smartast liksom................... haha!
no-prov - det var roligt faktiskt. :o Vi är en sån klass som gör klart provet, men skojar medans vi gör det. Typ varje gång Albin vill ha hjälp på provet... Idag sa han t ex "carro, det är ju samma fråga på g-delen och mer än g-delen så jag behöver ju bara göra en av dom!! :D:D" haha. Jag och John tyckte att han var riktigt underhållande.
Sen när vi var klara med provet så skulle vi lösa korsord. Jag, Oscar och Julia var jävligt grymma på det assååå.... ;)
tyska - så jävla gött med vikarie! haha. Hon visade oss massa rebus saker på tavlan och vi satt där som frågetecken! haha, kan ju säga att jag var 100x bättre på gåtorna.
bild - jag har VG++ i bild, vet ni hur irriterande det är?! haha. Jävligt skönt är det också! Imorgon får jag skippa mitt sista pass och ha bild för att hinna skicka in till Anki. :))

Nu sitter jag och Tilda i mitt kök och slappar...

Vilket av dessa förslag tror ni på?!
"Varför är Fille så bra på icy tower?"
Tilda: Han fuskar säkert...
Challe: Han spelar på lektionerna...
Martina: Han har 500 i handikapp!

Jag vill älska dig, å jag vill slå ihjäl dig
Vill ha dig ur mitt liv, men nånting står I vägen
Å jag gör allt för att behålla förståndet
Men jag har fastnat I ett beroende som håller mig fången för du är
KNARK



Tilda, Paulina, Emilia, Fanny. ♥

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0