denna dagen ägde!

Dagen började med en timme teknik! Kalle råka ta sönder mitt vindkraftverk så jag fick ta skit mycket limm, men det är bara vacker! ;) haha!
Sen hade vi no/matteprov. Jag satt och "läste" i en bok hela lektionen typ... Jag kunde inte koncentrera mig för jag skulle kolla igenom tildas mammas jullista, och den var skit bra! när man hade kommit bort från Magnus Carlsson, Peter Jöback och Amy Diamond. (y)
Sen åkte vi och kollade på en estetföreställning. FYFAN VA BRA! Jag och Tilda satt och skratta hela tiden typ. Matilda var lätt coolast! XD Hade lätt kunnat kolla på den 100 gånger till! Gillade verkligen låtarna, danserna och sättet dom gjorde om Pelle svanslös på. xD
Sen drog jag, Tilda och Paulina och fikade. Innan vi stack och fika sa jag att jag skulle berätta en sak och både jag och Tilda sa att Paulina skulle säga "men guuud!" och när jag hade berättat saken sa Paulina "men guuud! :o" HAHAHA så jävla kul. Sen sprang vi runt i affärer och hade jätte mysigt. ;)
Tack för dagen tjejor!

Nu sitter jag och Tilda och äter pepparkaksdeg och kollar på tv. MYSPYS!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0