Dag 7 - din bäste vän.

Jag tror alla vet att Tilda är min bästa vän , och jag har skrivit om henne 100 gånger förut, men nu ska jag då skriva om henne igen.

Tilda är en av dom ärligaste människorna jag känner, och vi förstår varandra. Jag tror vi började förstå det redan i 3-5 för det var så vi började umgås. Jag kände redan då att hon var en bra person. När vi började 6-9 blev vi jätte bra vänner. Jag, Frida, Frida och Tilda blev då bästavänner. Vi gjorde typ allting tillsammans. Sen har vi delat upp oss 2 och 2 flera gånger.

Mitt favoritminne med Tilda är sommaren 2009. Kan ni förstå att vi träffades nästan varje dag och cyklade till glommen? Vi brände oss som fan i solen och på brännmaneter, men vi skrattade bara åt det. Vi sov över med världens roligaste glommenpojkar och bara njöt av livet.

Sen vet jag inte riktigt vad som hände, men det blev hon och Fb och jag och Ff, även alla fyra lite då och då, men vi var som sagt uppdelade. Jag har ingen aning om hur det gick till.

Under vintern var jag med Tilda nästan hela lovet. Vi dras till varandra på loven känner jag! haha. Vi lekte i snön och hade våra myskvällar. Jag har aldrig känt mig så lycklig med en vän som jag känt mig med Tilda.

Sen slog vi ihop oss med Fridorna, men vi delades upp igen till sommaren. Jag hade verkligen en underbar sommar med Tilda. Vi hade något att göra hela tiden.

Jag är jävligt lycklig över att jag känner Tilda, för hon är en underbar person. Utan henne hade jag helt ärligt inte varit den personen jag är idag. Hon öppnar mina ögon för så mycket, och får mig att göra saker jag vanligtvis inte gör.

Hon är verkligen världens snällaste och roligaste, och vi kan sitta och skratta åt en och samma sak hur länge som helst. Hon är även en av dom sötaste jag känner. Jag blir verkligen glad av henne!


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0