dag 6 - din dag.

Dagen är inte slut än, men ikväll ska jag bara slappa och plugga lite no och tyska till imorgon.

Dagen började med att jag vaknade vid 7. Låg och kolla på nehetsmorgon (?!) till 20 över för att jag var jätte trött! Haha. Sen fixade jag mig och sprang ner och åt frukost. Efter frukosten gick jag upp och borta tänderna, sen satte jag mig och kolla på "vakna med the voice" UNDERBART! Sen körde mamma mig och Tilda till skolan för hon trodde att vi skulle ramla och sätta oss på rumpan om vi gick...
I skolan satte jag och Tilda oss och snacka om lite saker. Jag råka skjuta i min pingisboll i soptunnan, men Tilda tog upp den! :D Skit snällt! :)
Sen började då hela skoldagen med so-prov. Jag tror faktiskt att det gick ganska bra... Tack vara världens bästa Louis i b-spåret! haha, hade inte han berättat om varför hitler hatade judar igår så hade det nog inte gått så bra...
Sen hade vi rast. Kommer faktiskt inte ihåg vad vi gjorde då... Men men!
Sen hade vi musik. Jag och Paulina gick och satte oss i café havet, och David sprang och låna böcker om pop till mig. Erkänn söt?? haha. Fick jätte mycket fakta iaf, så är la typ klar snart...
Sen åt vi någon mat... hihi. Och på den rasten fick några killar för sig att dom ville döda mig och Tilda med snöbollar så vi fick sätta oss i 9as klassrum för att vi aldrig hann gå till c, + att det är låst där. Så där var vi hela rasten. Jätte trevligt! Sen hade vi matte. Oscar hjälpte mig! haha, han äger ibland. Sötis kusse!
Sen "rast" igen. Vi sprang och bytte om till idrotten.
på idrotten dansade vi. Asså, fattar ni hur kul det är?! Jag och John är så jävla bra! haha. Vi borde verkligen börja på dans asså.
Sen rast igen. Jag räddade Affe från att halka i trappan! haha. Riktigt snyggt var det, och jävligt roligt! Sen fick jag lite snö på mig.... Den rasten avslutade jag och Tilda med ett snöbollskrig mot varandra. När Maria sen kom så skulle Tilda precis kasta på mig och då skrek jag "MARIA!! KOLLA VAD TILDA GÖR!!!!" maria bara "men tilda då!!!" HAHAHA, ägd.
Sen hade vi engelska. Jag, Paulina, John och Kalle satte oss i c-spåret och hade det riktigt trevligt. :)))

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0