dag 21 - ett annat ögonblick.

Nu är det meningen att jag ska skriva om ett annat ögonblick än förra gången, och jag vet precis vad jag ska skriva tror jag.

När jag var liten skulle jag börja på ridskola, och då jobbade min syster där, och när hon kastade upp mig på hästen så kände jag mig så jävla glad och rädd. Jag hade suttit på en häst många gånger förut eftersom min syster har haft häst, men just den gången hon kastade upp mig på en häst som jag skulle styra helt själv (han var jätte stor tyckte jag då) , asså den känslan var speciell. Men i just det ögonblicket förstod jag att detta är något jag vill hålla på med i mitt liv. Jag blev helt enkelt förälskad i att rida.


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0