dag 13 - någon du tycker mycket om.

Jag tycker om många människor, men jag väljer att skriva om Viktor för att han är en av mina ärligaste vänner. Jag litar på honom till 100%. Jag säger aldrig emot honom när han säger att något inte är sant, för att jag tror aldrig att han skulle ljuga för mig.

Han är en av dom roligaste jag vet. Han får mig att må så otroligt bra. Detta låter dumt, men när jag mår dåligt och sen hör hans röst blir jag mycket gladare. Han är en sån person jag skulle behöva fler av i mitt liv. En riktigt underbar vän.

Han förstår mig på ett speciellt sätt, och jag berättar typ allt för honom. Jag tror inte att jag har en enda hemlighet för honom faktiskt... 

Han betyder jävligt mycket för mig. Vet faktiskt inte hur jag skulle klarat dom senaste månaderna utan honom. Han har berättat för mig varje dag att jag inte ska ta åt mig av skit, och att allt inte är bra i livet.

Som du redan vet Viktor, så älskar jag dig hur mycket om helst. Du är världens bästa vän.



Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0