dag 11 - dina syskon.

Okej... Då ska jag berätta om mina fyra underbara syskon.

Tobias är min äldsta bror och han är 32 år år. Alla kallar honom bien för att hans farfar började kalla honom det när han var liten. Som ni kanske förstår har jag inte samma pappa som mina storasyskon. Tobias är världens snällaste och han har ALDRIG varit arg på mig. Vi bråkar verkligen aldrig. Han är en sån där riktig spelnörd! Han har så jävla många olika "tvspel" att det är sjukt, men då har man iaf något att göra när man är hos honom även om det alltid är han och Emil som spelar.
Tobias är en glad och lat person, och jag beundrar honom sjukt mycket. Den enda tjejen jag känner till att han haft är hon han har nu, och dom har varit tillsammans i flera år, och det kallar jag äkta kärlek. Hans sambo heter då Frida och hon är en riktigt underbar människa!
Jag älskar Tobias så himla mycket även om vi inte snackar så mycket.

Johanna är min äldsta syster som är 30 år, och hon har ALLTID tagit hand om mig. När jag var liten var det hon som passade mig och jag har alltid sett upp till henne. Hon har en sjukdom som gör att hon tappar hår, och när jag var liten hade hon inget hår, och nu har hon peruk för att hon inte har hår överallt, och jag är så jävla stolt över att hon inte mår dåligt över det. Självklart tycker hon det är jobbigt och tråkigt, men hon är inte en person som sitter hemma och gråter.
Om det skulle hända Johanna något skulle jag bokstavligt talat dö, för hon är världens bästa.
Hon är en person som irriterat mig mycket under dessa 15 år. Vi har bråkat en del, men vi har mest skrattat. Hon är jätte snäll, men en aning nyfiken. Hon vill alltid veta vad som händer i mitt liv, men jag antar att det är för att hon bryr sig om mig. Jag älskar henne, mer än något annat.

Sara är världens roligaste syster! Vi märkte att vi var lika varandra för ungefär ett år sedan. Före det har vi bara slappat tillsammans lite då och då, men förra året började vi verkligen umgås. Jag kommer ihåg hur lycklig jag var när jag var med henne och det är jag fortfarande.
När vi var mindre sov hon bort hela dagarna för hon är 10 år äldre än mig så när jag var 5 var hon 15 och festade mycket. haha, hon har alltid varit lite galen.
Hon är en väldigt ärlig person, och hon säger alltid vad hon tycker. Hon är sig själv i alla lägen och är helt underbar.
Sara fick diabetes när hon var 8 eller 9 år, men hon är så dum i huvudet att hon typ inte bryr sig om det?! Jag är alltid orolig för henne för jag älskar henne så jävla mycket.
Hon fick mig att börja rida, och nu när jag slutat så ska hon få mig att börja rida igen till vintern. Tro mig, jag är glad över det. Att rida är något av det roligaste jag vet. Jag skulle vilja tacka Sara för så himla mycket.

Emil är världens jobbigaste lillebror. Han retar mig alltid. Jag kommer inte ihåg när han sa något snällt till mig senast, men jag bryr mig inte. Vi har våra stunder då vi har det riktigt trevligt tillsammans. Dan före julafton är jag nästan med Emil hela kvällen. Vi sitter och spelar bingolotto tillsammans haha. Han är något av det bästa som hänt mig, och jag är tacksam över att jag har honom. Han är ganska rolig, och kan vara snäll när han vill.
jag är ingen bra storasyster helle precis... jag retar honom hela tiden, och då är det självklart att han blir arg på mig.
utan emil vet jag faktiskt inte vad jag skulle göra. Det är skönt att veta att man har någon i detta huset som är nästan lika gammal som mig och som kanske förstår mig på något konstigt sätt.
Jag älskar Emil, det gör jag verkligen. Han är världens bästa, även om jag aldrig säger det till honom.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0