bra gjort.

Jag är så himla trött på dina jävla blickar du ger mig. Så jävla trött på dina töntiga attityd och trött på hela dig. Jag förstår inte riktigt hur svårt det ska vara att bete sig moget. Du beter dig som en p12 när du springer runt och gapar och tror att du är så himla mycket bättre än alla andra.

 

Jag vet vad jag har gjort, och jag ångrar det. Alla vet att jag ångrar det, och alla vet att jag inte kommer göra det igen. Alla vet att jag har växt ifrån det, utan du! Du ska alltid fortsätta påminna mig om saker jag helst vill glömma bara för att jag ska bli sårad?! Jag förstår inte riktigt meningen med det.

 

Jag försöker alltid låtsas att jag inte bryr mig om allt du sagt till mig, eller gjort mot mig. Jag säger till alla att jag inte tar åt mig, men sanningen är att du verkligen har sårat mig.

 

Grattis du lyckades.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Finns <3

2010-12-01 @ 20:51:36
URL: http://jennieLindqvist.devote.se

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0