Allt var mycket bättre innan sommaren.

ALLA bilder är Frida Borgs!!!!!


Jag och Marcuuuuuus! :)


åååh! underbart!


Liiite döda och trötta?! haha.


Man kände sig så jäävla vacker på den båten asså...


Linnea gav mig godis, och jag har glömt vems cola det är.. typ rikards. xD


Sen när jag försökte sova så ville ju alla ha ett kort med mig.. jag förstår dom liksom, jag är så jääääävla coooool!


Dannes eller Challes solbrillor! Kände mig så het!


Jag, Tilda, Fridorna. Jag tycker om er!


mjukiskläder var typ dom kläderna man bodde i på elida. :)))


fan va jag saknar dessa kvällarna!! :(((


Hahaha, inget smink! SÅÅÅ VACKERT! :D sen så mådde jag inte speciellt bra heller. :o


jag, nanja, tilda. JUUUMP JUUUMP JUUUMP!!!


Fb och Jag låg och "sov" på marken när Nanja och Tilda var ute på någonting i vattnet som guppade... :o


Rikard, Oskar, Tilda, Jag, Nanja. Myspys kväll!!!!


Efter denna bilden togs, så hamnade jag mellan Aron och Affe och dom mobbade mig för att jag var kort. (y)


haha, förr i tiden bodde jag och fb på fynda. :)


HAHAHAH JAG DÖÖR AV SKRATT! Inte för att bilden ser rolig ut, men jag och fb har alltid funderat på hur fan oskar kom med på kortet. XD För vi visste inte om det när den togs... :)))


Jag går på GRÖNT gräs. :((

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0