9c, jag älskar verkligen er!!!!!

Förlåt för att jag inte har bloggat! Har gjort kola med Alice, Paulina och Tilda. Jätte mysigt har vi haft det! Vi stack även och fikade efter skolan. Jävligt roligt har det varit!!

Skolan ägde så jävla mycket idag!
först såg vi på en film som heter pianisten. vi började se den igår, och den var helt okej faktiskt! Men ingen film jag sätter mig och kollar på igen precis. sen började vi kolla på en annan film som jag inte minns namnet på... Men kl 10 fick vi en halvtimmes rast. Fattar inte varför, men våra lärare är skit gulliga idag!
På den rasten satt nästan hela klassen i café havet och myste med Carro och Per. Haha! ÄLSKA 9C!
sen fortsatte vi då att se på filmen... å sen stack vi och åt kl 12. skit trångt!
sen fick vi rast till 10 i när vi skulle ha till 20 i. :o Som sagt, jätte gulliga lärare! På den rasten satt vi en stund i a-spåret och sen drog vi till våran klass och tro mig, ALLA hade damp! haha, jävligt mysigt! Jag, Tilda, Albin, Coffe och John putta in varandra i ett hörn. SMÄRTA.
Sen såg vi på film till 10 över, å då drog vi och hade idrott. Jag och Paulina mötte John och Carl på tennis. Roligt men svårt som fan!!
Sen satte vi (jag, tilda, paulina) oss i b-spåret och snackade med Emilia, Sharmarke, Elias och Erik. SÅ JÄVLA KUUL! HHAHAHA. gillar dom människorna!
sen hade vi engelska med en vikarie. jag, paulina och tilda satte oss i a-spårets grupprum och softade lite. haha nej vi kollade på någon film vi skulle se på...

nu ska jag duscha! PUSS.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0