2010 del 3.


Firade påsk med fridorna och martin!


Tilda, jag och Ff fulade oss hos Ff!


hade en riktigt mysig tjejkväll med fridorna och tilda!


åkte till gekås med fridorna och tilda.


filmkväll hos fb med dessa 2!


va i gbg med fridorna!


jag å fb kollade mina böcker innan vi skulle kolla på film med marcus och fille.


lekte med 3 noobs! :D


jag å ff praoade på dagis och på SCA! haha, det ägde.


firade min 15årsdag.


jag å sara höll neo i kyrkan när han döptes.


myste med min kära klass i skolan.


jag och tilda stack och badade 2 maj...


tvingades gå på min kusins konfirmation.


jag konfimerades. (trodde aldrig jag skulle säga det, men jag saknar konfan ;o)


jag och tilda märkte av vi va störda.


jag njöt av värmen.

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0