vi får la se om de e så pinsamt

2010's pinsammaste tjejtest!

denhär veckan har jag ..

rökt - måndag, tisdag, onsdag... nej
borstat tänderna - aa
kysst någon - det har gått 3 dagar denna veckan så nej ^^
kramat någon - tilda kanske :o
bråkat - kanske xD
haft sex - Nej ^^
druckit alkohol - nej
strulat med en främmande - Nej
ätit pizza - troooor de :o

ditten och datten, killarna tar dig på patten ..

min bh:storlek är -  75b/75c xD
min största önskan är - får ni inte veta :)
det pinsammaste jag gjort är - kommr inte på något nu ^^
min bikini är - jäääävligt vacker
jag älskar - Marcuuuuuus
jag hat
ar - inget/ingen
jag kan dö för - familjen tilda marcus

vänner ..

jag skulle helst dö för - svaret över :p
min bästa vän - tilda :)
jag älskar - Marcus (a)
en som alltid ställer upp - tilda
en som får mig att le -  adam xD
en som får mig att gråta - john ;) hahaha! av skratt :D
en som får mig att må bra - viktooor
en som får mig att stå på mina ben - tilda
en som jag ger mitt hjärta till - marcus
en som betyder mest för mig - tilda marcus familjen
en som svikit mig totalt - din mamma

jag föreslår helst ..

fanta/cola -  båda
öl/cider - cider
tjol/klänning - klänning ^
cigg/snus - inget helst ... men cigg
kärlek/vänner - båda såklart
familj/eget liv  -  båda
hund/katt - katt :D
tv/dator -  dator tror jag ^^
tvspel/dataspel - båda :p
rida/cross - rida
rosa/röd - båda

använder du ..

rosh - nej
mascara - aa
fondation - inte längre typ
puder - nej
ägonskugga - aa
läppglans - nej
läppstift - nej
kajal - Nej

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0