hejåhå

Sitter i mitt rum och kollar på film med Emil just nu. Jag ligger i min säng och han ligger i min bäddfotölj som är en säng just nu. Vi tänkte att vi inte har kollat på the grudge 3 på ett bra tag så det var dags att kolla på den. Jag kan säga att 3an inte är min favorit och jag har inte orken att kolla så mycket. Jag hade tänk att när emil somnar ska jag se en harry potter film eller något. Känns som en bra idée ikväll. Har absolut ingenting att göra... Imorgon tror jag att jag och Tilda ska kolla på killarnas träning i långås och sen kanske jag ska sova hos henne och på torsdag ska vi kolla på deras match och om det är bra väder ska vi grilla med några fina vänner efter det. Känner att jag behöver dom två dagarna.

Kommentarer
Postat av: Jennie cool!! ;)

vart är matchen o vilken tid??? :)

2010-08-11 @ 15:01:20

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0