Underbart!

Igår vaknade man upp hemma hos tilda. Där åt vi frukost och lyssnade på c00la låtar. trevligt! :D
sen åkte jag hem och spelade band hero och guitar hero som jag har i mitt rum nu. man kan ju säga att jag har blivit sämre men jag börjar bli bättre igen. inte bra med så långa pauser!
sen vid sex tiden kom marcus. Först åt vi mat, som vi faktiskt gjorde tillsammans. det gick riktigt bra! :o och sen kollade vi på deep blue sea. jag kolla inte så mkt eftersom det inte var längesen jag såg den, men han ville se den. ;)
sen va vi ute lite. då ägde jag honom på badminton! första gången typ. haha!
sen låg vi i soffan och kollade på sex and the city och marcus typ somna så jag sa att vi skulle gå upp och lägga oss i min säng. vi bestämde att vi skulle kolla på en film så han somna och då blev det high school musical 3. haha! men han somnade inte utan han blev pigg. så efter halva filmen stängde vi typ av. då blev de så varmt i mitt rum att vi gick till badrummet å skvätte kallt vatten på varandra. hehe, busigt! sen gick vi och la oss och snackade och myste. ;)
idag vaknade vi ganska sent. typ.. ett. haha! men de va gött att få sova. sen gick vi upp och åt frukost. eller han åt, jag orkade inte. xD sen kollade vi på jump in, och sen åkte han hem för typ 40 minuter sen. :(

saknar min älskling sjukt mycket!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0