test + finfin gammal bild!

Är du kär just nu? Kan man lugnt säga!
Har du kysst någon idag? - pussade marcus i skolan :)
Har du pussat någon de senaste 30 dagarna? - jaaaaaa
Har du ett förhållande? - aa :D
Om nej, varför inte? din mamma :o
Hur många har du varit tillsammans med? - menar du seriöst nu??
När går gränsen vid otrohet? - puss/kyss :s
Har du varit otrogen och om ja, varför? - never

Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - skriver jag inte här
Är du romantisk? - tror inte de xD
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej O_O
Är du svårflörtad? - ganska, men blev kär i marcus direkt typ :P
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - hmm... jag grät en gång när jag å marcus kolla på film, räknas det?
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - D-I-N M-A-M-M-A
Hur länge höll det? - 100 år :D
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? -  marcus hahaha XD men de e för att jag får panik när han håller fast mig under ett skit varmt täcke :o
Har du lekt med någons känslor? - palla
Har du haft sex med över 20 personer? - nej xD
Har du haft sex med över 5 personer? -  nej :)
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - 8 månader, men det slår jag och marcus lätt. :)
Och ditt kortaste? - hahahahahahahaha fråga tilda om sommaren 2009 xD
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej?! O_O
Är du en bra pojk/flickvän? -  det ska ni inte fråga mig
Hur många har du haft sex med i år? - 1
Vem sov du senast bredvid? (av det motsatta könet) - marcus :)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - marcus :o
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - självklart!!!!
När fick du din första kyss? - när jag föddes....
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - eh... jag vet inte :o
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - HAHAHAHA NEJ!!! dom bara mobbar mig ;_;
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - det vet man aldrig ^^
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? -  dumpat x)
Vad gillar du för stil på killen/tjejen? - marcus stil :D
Föredrar du svenska eller utländska killar/tjejer?
- marcus.


HAHAHAHAHAHAHAHA . SÅÅÅ VACKER!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0