svar på era frågor.

Hur orkar du ha en pojkvän så länge? Tröttnar ni aldrig på varandra? Det är en ganska dum fråga faktiskt. När man älskar någon har inte tiden någon betydelse. Vi tröttnar ju inte på varandra på "göra slut" sättet utan vi kanske tröttnar på att den andra har dålig humor, eller att man tycker att den andra har fel när den tycker att den har rätt och såna töntiga saker.
Har ni haft sex? Vi har varit tsm i ett halvår, så lite får ni lista ut själva. :)
Har ni någonsin velat göra slut med varandra? Jag kan bara svara för mig själv, och jag har aldrig velat göra slut med Marcus. Visst har jag blivit sur på honom och önskat att han inte var så jobbig, men jag skulle aldrig vilja göra slut med honom.
Vad är det sötaste han gjort mot dig? Det kan jag faktiskt inte svara på. Jag tycker att det är sött bara han kysser mig när jag som minst anar det. Det händer inte så ofta, men dom få gånger det händer så kan jag inte sluta leeee. :)
Har han slagit dig någon gång? Aldrig med mening, bara råkat smälla till mig när han ska flytta sig och såna saker.
Har han sårat dig någon gång? Hmm.. 1 gång.
Har han fått dig gråta? ja det har han. ;)
Älskar du honom påriktigt? Jag vet inte om älskar är ett tillräkligt starkt ord till att förklara vad jag faktiskt känner för honom.
Gör han dig lycklig? Som bara den ska ni veta.
Har ni bråkat någon gång? Vi har våra stunder då vi är mindre glada om man säger så ja.

Hoppas ni är nöjda med svaren. :P

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0