Skolfoto imorgon.

Dessa två dagarna har gått riktigt fort. Skönt må jag säga! Just nu vill jag bara ha fredag. Fredagar är bäst faktiskt. Imorgon ska vi som sagt ta klassfoto. Sista kortet från skogstorpsskolan, sista kortet med 9c. Sorgligt faktiskt. Nu underhåller Coffe och Carl mig på skype. Viktor dog. Det är också sorligt. Men som sagt, han vill våldta telia. Imorgon får jag pengar också, underbart! Tilda om du ser detta så kanske vi kan dra till stan eller något på torsdag?

Senare ikväll ska jag nog träffa Tilda. Ska tvinga med henne ut och gå. Det är alltid skönt att göra det.
Imorgon blir det nog ingen idrott för mig för jag har ont i halsen och har varit lite halvsjuk. Så jag får typ gå ut och gå med handikapade Tilda som e cp i benet.

Ps, om någon i 9c ser detta... Fattar ni engelska läxan?

PUSS

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0