Skola

Val 2010
Matte
Tyska
Bild

Först spela vi något spel. Det var kul men jag sög på det för jag vet ingenting om det frågorna handlade om typ haha!
Sen hade vi "matte" ... Jag, Tilda, Albin och Kalle satt mest och skratta.
Tilda: Vi behöver något mer som börjar på T (vi skulle ta första bokstaven i folks namn i klassen så vi kunde få kåtma albin = ålbin)
albin: hmm...
jag: vi tar johan , så blir det.. TOHAN HAHAHAHA
alla: HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Sen hade vi tyska. Vi har bestämda platser. :o Sitter mellan Carl och Albin hehe! ;) Vi översatte ord och jag är redan klar med läxan. GRYMT.
På bilden skulle vi göra en bild som förklarade oss, alltså saker som betyder mycket för oss. Just nu håller jag på att skriva tilda på den hihi. (a)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0