reeeeegn...

Regnet öser ner. ovanligt? svar: nej.
Pappa och Emil kommer när som helst hem från fotbollsträningen och då får jag äntligen lite sällskap. Börjar bli ganska segt att vara ensam hemma.

Om några veckor ska min familj typ till fallet. Det är en stuga nära småland som min farmors sambo hyr ut, men pappa har extra nyckeln så vi får vara där när vi vill sålänge ingen hyr den. Det jag vill ha sagt är att jag troligtvis inte orkar följa med och stannar hemma helt ensam i 2 nätter. Vad jag ska hitta på då har jag verkligen ingen aning om. Har ingen lust att nästan trampa på massa ormar igen, det är alltid mig dom vill döda! haha, nej men jag har nästan trampat på en huggorm, nästan blivit biten av en snok och lite annat. U-N-D-E-R-B-A-R-T.

Nu ska jag fortsätta chatta med Viktor Stensson som försöker få mig lyssna på låtar jag redan har hört. Vi hörs nog senare skulle jag tro! :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0