ooh.

HEJ!

skola idag. först hade vi engelska. vi skulle göra någon verb sak men jag var för trött så jag bara satt där och kolla på när tom härmade tilda. han är det enda jag kan underhålla mig själv med på lektionerna med, och jag måste erkänna att jag blir riktigt road!
sen hade vi so. jag höll på att somna! haha! jag orkade inte lyssna på någonting så jag vet knappt vad vi gjorde. han skrev saker på tavlan och jag skrev bara av det haha! xD
sen hade vi no. vi letade efter miljöfrågor. jag och tom var jättteee bra på det. trötta och sega!
sen hade vi engelska igen. vi läste någon text och svara på frågor om texten. myspys!
sen va jag och tilda vid bussarna lite med alice och paulina. underbara tjejer! :D jag satte även 10poängare på både tilda och john, oooh! GRYMT!
sen stack jag hem , och då gjorde jag ingenting. sen kom tilda och jag åt och nu sitter vi här och ska cykla och glo på LGMs träning lite senare.
nu slänger jag in en bild här så får ni se på dom andra bilderna på facebook. PUSS.


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0