lite om mig ;)

Du heter: Martina
Smeknamn: Tina

Låt som när du är ledsen sörjer till: Jag vet faktiskt inte. :o

Beroende av: vänner, musik, MARCUS.

Vad tror folk om dig? Jag har faktiskt ingen aning. xD

Stämmer det? hur ska jag veta?

Vad får du oftast komplimanger för? mitt leende, mina ögon, mitt hår. ^^

Hur imponerar man på dig? va dig själv
Brukar du skratta för dig själv? aa xD

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Puss efterblivna Martina :D (från marcus hahaha xD)

Var bor du? skogstorp

Trivs du där? yeeeeeeeees

Hur svarar du i mobilen? hej det är martina / hallå?

Vem ringde du senast? eeeeh... pappa tror jag

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: venne <.<
Antal timmar sömn inatt: typ 7 ^^

Sov du ensam: yeeees

Brukar du komma i tid: aa :)
Hur känner du dig nu: TRÖTT men ganska glad :D

Vanligaste färg på dina kläder: svart, grön, grå, vit, massa olika xD

Vad tycker du om fötter: usch

Vad saknar du: marcus

Hade du en bra kväll igår: kommer knappt ihåg vad jag gjorde xD

Favorit dryck på morgonen: oboy typ
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag e trött ;) men skolan börjar ju nu så 10-11

Är du blyg? njae xD
Sysslar du med någon idrott: nej ^^
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aa :)

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ni skulle bara veta xD

Är du nöjd med ditt liv: som fan!

Är du bortskämd: njae ;)
Vad gör du i morgon: skola xD

Vad är det värsta du vet? falska personer

Har du bra vänner och äkta vänskap? jaa :)

Vad är det finaste du fått? marcus (a)
En speciell dag du minns: 20/3-10 , första gången marcus sov hos mig , dan före min födelsedag :D

Du samlar på: inget xD

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen :o
När grät du senast: fredags xD

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en jävla massa kläder och en bil till marcus ;)

Vill du gifta dig: aa :D
Vill du ha barn: i framtiden, ja :)

Är du musikalisk? kanske ;)

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten/cola/fanta

Bor dina föräldrar tillsammans: aa ^^

Har du någon gång gråtit dej till sömns: kanske

Biter du på naglarna: nej ^^


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0