la - la - la

FRÅGOR
Ditt fullständiga namn:
Martina Helldal ;)
En hemlighet du nu tänker berätta: Om jag berättar den är den ju inte hemlig längre...
Någonting du vill att alla ska veta: att det inte finns någon coolare människa än martina helldal!
En vän du älskar: Tilda ♥
Någonting du vill ändra i världen: Jag, John och Tilda ska göra så det inte finns några fattiga människor i afrika! :)
En dag du alltid kommer minnas: 28/2-10
Någonting du ser fram emot: Inte till onsdag iaf xD
En vän som vet mest om dig: tilda petersson!
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Marcus

ÄRLIGHET
Har du rökt:
testat
Har du sagt hora till en lärare: Nej xD
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: varje dag älskling!
Tar du droger: aa, e så jääävla beroeeendeee!!!
Har du svikit någon: har jag säkert
Har du tänkt tanken att mörda någon: aa självklart -.-

FRAMTID
Vill du ha barn:
klart :D
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: aa ^^
Vill du gifta dig, och med vem: med marcus ? (a)
Finns det någonting du vill göra innan döden: gå på en IFK-AIK match, sätta mig mitt blad alla AIKare och skrika HEJA IFK! :)
Är det någonting du absolut vill undvika: mm

KÄRLEK
Tar du kärleken på allvar:
Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: japp
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: aa :p
Har du vart tillsamans med någon, o trott att en dag kommer ni 2 var gifta och ha barn: haha, man vet ju aldrig
Är du singel: Nejj :D
Vill du vara tillsammans med någon: ja, jag e ju tsm med marcus xD

RÄDSLA
Känner du att någon/några går för långt: ibland :p
Har du känt att någon förföljer dig: aa <.<
Har du blivit överfallen någongång: aa , tilda e aggressiv :(((
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: eh.. va?
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: aa :o
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: dom får uppfatta mig hur dom vill faktiskt.


LYCKA
En enda fråga, ett enda svar...
är du lycklig:
ja. :)

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0