Knäckt tå

Jag kan börja med att säga att jag precis ramla ner från sängen och efter det slog stårtån i väggen så den knäcktes. Bra gjort Martina!

Idag var skolan kanske soft. Ingen speciellt jobbig lektion, och det är bara att hoppas att morgondagen blir lika go. Vi hade iaf so , so , tyska, bild. Blev klar med mitt arbete på bilden skönt! Jag känner även på mig att tyskan kommer gå riktigt bra. :)

efter skolan stack jag tilda och emelie till stan. köpte lite kläder och käkade pizza. man kan ju säga att alla tre mådde illa efter att ha ätit för mycket. Färgade även tildas hår innan. det blev skit fint! e avundsjuk på hur jävla söt hon är! :o

nu ska jag ta mig en dusch och ni får ha det så bra så hörs vi senare.

PUSS

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0