jag vet ingen rubrik som passar...

Hej alla sötnosar som läser min blogg. Idag har jag som sagt varit på fest. Det var riktigt trevligt. Det mesta var roligt måste jag säga faktiskt. Eva ska ha ett extra tack för att hon var så mycket mer än bäst ikväll.
Det blev tyvärr inte så mycket bilder eftersom allt vi gjorde va att äta, äta och äta. det kändes som det iaf. Började med typ thaimat och sen två stora tårtor. sen blev min mamma bästis med alla thailändare, haha.
nu ska jag inte ligga och blogga utan jag ska göra något annat. ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Evizz

fett tack för att du med var så bäst ikväll! :D vi syns imorgon! <3

2010-08-08 @ 02:09:56
URL: http://evizulife.blogg.se/

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0