glommen på sebbes moppe

Så himla trött! Jag och Tilda har varit med Adam och Coffe en stund idag. Det var riktigt trevligt, och Sebbes moppe är mycket bättre än silvertejpen!
Nu ligger jag i min säng och lyssnar på jonas brothers. Om ni undrar så e det Sebbes (tildas bror) fel. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men det blir säkert Tilda som vanligt. Hon är trevlig min lilla gullunge.
Nu ska jag gå ner och hämta upp lite cola för jag är riktigt sugen på det. Sen ska jag krypa ner under täcket och kolla på min saknade harry potter! vilken av filmerna vet jag inte, pappa hittade dom idag. jag har letat efter dom i typ 2 år och pappa hittar dom av misstag. underbart!

hejdå!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0