förlåt!

Jag vet att jag alltid säger "vi hörs sen" eller något och det hållet och så blir det inte av. Förlåt men jag har inte haft tid denna veckan! Igår fyllde min syrra 30 år och det är ju ganska stort så vi var iaf där en stund. det bästa med det var att jag fick träffa amanda en liten stund! amanda är min systers sambos systerdotter. skit ball tjej. (hon är 96a.) iaf, det var drf jag typ inte blogga mycket igår. idag va jag i stan med tilda och emelie sen va vi med johan och albin och kollade på film. kul kul. imorgon drar jag till älsklingen och sover där över natten och på lördag ska jag och min familj fira min syrra genom att göra något som liknar fångarna på fortet. fett taggad! det ska verkligen bli skit kul! johanna vet ingenting om det och vi ska inte berätta det förens vi kommer dit . hihi.

nu ska jag skicka iväg ett sms till älsklingen och sen sova.

PUSS

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0