:)

Ledsen att jag inte blogga så mycket igår.

gårdagen!
först kom tilda som vanligt och hämta mig med fyrhjulingen. när vi kom till skolan lämna vi hjälmarna och gick in i ett grupprum och sen kom våra små pojkar Albin och Johan (Ålben och Tohan) söta pojkar! då dampa vi lite sen började vi. på samlingen snackade bara carro om massa människor hon träffat i sydafrika eller vad de va. xD lite kul. sen hade vi någon lektion om betygen i idrott och skrev upp saker vi vill göra. 23/30 i våran klass vill köra paint ball. hehe! (a) as kul! :D
sen hade vi "matte" ... carro snackade om sydafrika typ hela lektionen. jääätttteee kul.. <.< nej men tom va seg på den lektionen och det var allt ni behövde veta.
sen såg vi på film dom 2 sista passen. våran lärare började nästan gråta, men jag och tilda satt och fnissa. haha! men den va faktiskt helt okej! :)
sen efter skolan fick inte tilda igång fyrhjulingen för en säkring gick på batteriet så man va tvungen att kicka igång den, men då kom vi på att sebbe kan ta den så tar vi hans moppe för hon ska sova här å så kan han fixa den. så så blev det! sen spela vi lite the sims 3. hhihi! gulligull!
sen va vi med challe vid skolan. vi försökte mest förstöra hans cigg men det kändes för taskigt hehe (a) ... sen kom fille och viktor också en stund. men dom drog hem till fille och glodde på film så jag tilda å challe fick hem till challe å kolla på en as bra film jag inte vet namnet på!
sen gick jag och tilda hem vid 1, och när vi skulle gå in i den mörka skogen råka jag gå rakt in i en buske typ för jag skrev sms till marcus. haha! jag äääger! sen fick vi hålla varandra i handen för att inte gå fel. smidigt!
sen när vi kom hem somnade vi sött till starstruck.

nu ska jag ducha för idag ska vi fira tildas lille bror som fyller 2 år. grattis sötis! och imorgon blir det liseberg så ja, jag ska sova hos tilda. :)


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0