Just nu sitter jag i mitt rum och tänker på hur det skulle varit utan dig. Allt jag känner när jag tänker på det är smärta. Jag vill inte vara utan dig, även om det kanske hade varit bäst för oss båda två ibland. Vi har våra stunder då vi inte alls kommer bra överens, men vi har så otroligt många underbara stunder mitt hjärta, och det är dom stunderna som får mig att hålla fast vid att det är dig jag vill ha. Självklart är det inte bara dom stunderna, utan även den personen du är mot mig. Du är en av dom mest fantastiska människor jag någonsin träffat.

Det finns inget som gör mig gladare än att hålla dig i handen, kyssa dig eller vakna upp bredvid dig. Du gör mig lycklig ska du veta. Men ibland blir du bara för mycket, och jag är ledsen för att jag blir irriterad på dig älskling... Jag vet att jag har sagt en del dumma saker till dig, men det är ingenting jag har menat och det vet du. Du har mitt hjärta i din hand och det är där det ska stanna.

Jag älskar dig hjärtat och det kommer jag göra väldigt länge. Jag kan inte se framtiden, men om jag fick bestämma nu, så skulle du vara min föralltid. Det är det jag vill. Ha dig föralltid. Det är du som får mig att vakna upp med ett leende på läpparna. Det är du som får mig att somna glad. Du är verkligen en av få personer jag inte skulle klarat mig utan.

Du betyder allt för mig älskling. ♥

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0