emils dator för fan :D


Namn: Martina Helldal
Födelsedag: 21 mars ;)
Ögonfärg: greeeeen
Hårfärg: broooooooown
Längd: 1.62 kanske???
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: vädur 8D
Skostorlek: 37
Är dina föräldrar skilda: nej, men inte gifta heller xD

Favorit:
Sport: det får la bli ridning ;)
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar med stort S

Har du någonsin:
Varit kär: jag är så kär man bara kan bli.
Blivit dissad: emo fråga?
Föreställt dej ditt ragg naken? alltid baby
Skolkat: nejnej, sånt e för n00bs
Sovit utomhus: tänk att jag har det!
Sett en död människa: räknas hamster? ;)
Retats: jag e snel

This or that :
Cider/Öl: Cider
Pepsi/cola: Cola
Kärlek/sex: kärlek
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: båda!
Gitarr/trummor: bpda!
Adidas/nike: Adidas
Kinesiskt/mexikanskt: ingeeeet
MTV/VH1? mtv ♥

Senaste du:
Skrattade riktigt: igår, men antar att jag kommer göra det ikväll också ;)
Grät: igår *cutcut*
Filmen du såg: harry potter vad den nu heter... den med en orm :o
Drog ett skämt: du.. mina skämt är så bra att bara tilda förstår dom :o
Sjöng en sång: innan :D


Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol: jag drack en cider i lördags....
Tagit droger: aaaaaaaa knaaaaark ♥
Kysst någon: tilda, grrrrr
Sovit bredvid nån av samma kön? yeeeeeeeeeeeeeees
Badat utomhus: aa, tilda gillar sånt..
Bakat: nej, tilda bakar åt mig
Viljat dö?: JAG ÄR SÅ JÄÄÄVLA EMO


 


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0