bloggtorka

jag har absolut inget intressant att skriva. igår var jag och tilda med john. vi åt pizza och kollade på "deep blue sea" eller vad fan den heter. vi åkte även runt i hela glommen med tildas underbara moppe hela dagen.

idag var vi i stan en stund. jappjapp... sen på kvällen käkade jag middag med min släkt. det var gott, men mår inte 100% bra nu. xD för mätt.
sen kom tilda igen och vi gick till challe som var hos sin pappa. där kollade vi på en dålig film och jag målade bilder till dennis på hans dator.

imorgon ska jag och tilda först göra en sak , och på kvällen ska jag till marcus.

ha det bra och hoppas ni inte hatar mig för att jag inte vet vad jag ska blogga om...

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0