beautifulbloggeraward



awarden fick jag av elin larsson ♥

När man får en sån här award ska man skriva 7 saker om sig själv,
sen länka 7 andra bloggare som man då själv skickar en award till.

1. Jag är livrädd för maskar och larver.
2. Jag tänker ofta på framtiden och är rädd för den.
3. Jag verkligen hatar när folk ljuger.
4. Jag tycker att ormar och ödlor är söta och har haft 2 ödlor + deras ungar.
5. Jag tycker att Justin Bieber är söt.
6. Jag verkligen älskar färgen lila!
7. Jag är beroende av att köpa nya kläder.

jag länkar: frida f, robin, marika, viktor/carl

REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
Skriva 7 intressanta saker om dig själv

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0