visste du ...


att jag vill ha - sommar
att min senaste kyss - va underbar
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - för mycket ibland.. xD
att jag inte gillar - falska personer :p
att jag avskyr när folk snackar - skit om saker som inte är sant.
att kärlek är - underbart när de fungerar
att jag gillar att - vara med marcus <3
att jag alltid kommer att - älska marcus.
att jag är hemligt förälskad i - marcus <.<
att sist jag grät var - ett tag sen
att min mobiltelefon är - bredvid mig ;)
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag klockan
att innan jag går och lägger mig - tänker jag
att idag har jag - varit i stan och på fynda med fb
att jag just nu tänker på - att jag e hungrig
att i kväll ska jag - snacka med en c00ling på skype
att i morgon kommer jag - vara med marcus <3
att jag hoppas -
att marcus inte dumpar mig ^^













Har du:

Någon som förstår dig? ja de har jag.
Någon som du saknar? yes
Någon som du hatar? Nej!
Vem kramade dig senast? min systerson ^^
Vem pussade dig senast? marcus
Vem ringde dig senast? mamii ;)
Vem ringde du senast? mamma
Vem var hemma hos dig seast? fb ^
Vem var du hemma hos senast? fb :o
Har du några kärleksproblem? nej
Har du pratat med någon idag? aa
Har du gråtit idag? neej
Har du skrattat idag? klart ^













Jag:

Är singel? nejj
Svär ofta? pff... neeeeeeejdå  ;))
Sjunger i duschen? aa, å emil ÄLSKAR de :D:D:D:D (gör de för att reta honom)
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? HAHA LÄTT!
Skrattar åt dina egna skämt? hahahaha venne XD
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
HAHAHA JA :D:D:D:D:D

Har du:

piercingar? näsa navel öron
Syskon? ja , 4 st ;)
Jobb? skola!
För många vänner? kan man ha det?
Rymt hemifrån? nej
Färgat håret? aa, senast igår 8D
Bra självförtroende? nej xD
Sagt "jag älskar dig" till någon? aa
Varit kär? är kär just nu


Gjort något olagligt? aa
Somnat i skolan? hahaha xD aa
Brutit ett ben? nej :)
Tappat bort mig i min hemstad? nej O_O
Sett en fallande stjärna och önskat? aa 8D
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? yes
Smugit ut utan lov? haha, vet inte
En hemlighet som ingen annan vet? kanske :p
Sovit en hel dag? nejj
Somnat gråtande? nejj ^^
Hånglat med två personer eller mer på en kväll?
Blivit generad inför folk? eh..
Varit kär i någon utan att säga det till personen? aa xD
Ätit musslor? nej , de ser så äckligt ut xD
Varit på en festival? aa ;)
Haft ett förhållande i under en månad? eh.. har jag la xD
Blivit kallad player? vet inte
Färgat ditt hår svart? tro de eller ej , men hade svart hår för några år sen ;)











Vad:

Längtar du till mest just nu? imorgon :)
Ska du göra i helgen? götebooorg
Har du för kläder på dig? mjukis (trött)
Gjorde du igår? frida sov här ^^
Ska du göra i sommar? jag ska BADA!!!!!!
Åt du senast? eh... jag vet inte :o
Har du för mobil? LG något ... xD
Vad köpte du senast? tss, haha! navelsmycke , halsband kanske
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? panik? xD


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0