VG i svenska

Först hade vi svenska. Vi kollade varandras bokuppgifter. Det va en lugn lektion! hahaha! Hade inte så mycket att göra...

Sen hade vi so. Då skulle vi vända på allt i robin hood. då blev de robina hood som va rik å tog från de fattiga å gav till de rika. xD det va faktiskt riktigt roligt!

Sen hade vi no. Vi svara på frågor om sex och sånt. det bästa va
carro: om man har pillat på sig själv får man gröna handflator... (låter skit seriös)
kalle: *kollar på händerna och är skit seriös* nej de får man inte! :s
carro: HAHAHAHAHAHAHAHA de alltid några elever som kollar på händerna när jag säger så!
alla: HAHAHAHAHA XD
skit kul lektion iaf! :D

sen hade vi engelska. vi gjorde något prov och någon grammatik sak. de va ju.... kul.... eller inte xD

sen hade vi so. då skulle vi skriva en historia. min handlade om att robina hood och stora jonna blir tsm , hihihihih! (a) skit kul! :D

sen hade jag utveckligssamtal. jag har VG i svenska! 8D å om jag kämpar LIIIITE mer kan jag få de i tyska och no . det är nice! :)

sen stack jag hem å va med min syrra. eller vi kolla på tv och satt vid datorn. de va la ... kul xD sen höll hon på att bränna våran mat . (y) -.- å mamma trodde att vi skulle svälta så hon gjorde skiiiiiiit mkt mat till oss... vi höll på att dö. xD haha!

nu pluggar jag till musikprovet eftersom jag valde att göra om de (y) -.- ångrar mig nu... aja .

ha de bra!

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0