Toppen dag!


Först hade vi bild. Jag gjorde en blomma hihi! (a) e man pr0 så är man.
sen hade vi matte. kommer inte ihåg så mycket från den lektionen... xD men men , den va säkert nice. :)
Sen hade vi idrott. jag å tom var inte med så vi satt å fula oss på läktaren. Han berättade om roliga saker som hade hänt typ. Haha! En av dom roligaste människorna som finns! :)
sen hade vi engelska. De va helt tyst i klassrummet...
tina: JOHN! lyssna på denna! :o
John: OKEJ :D
Tilda: de va heeeelt tyst i klassrummet ...
Tina: oj då ... xD
å sen stack vi till konfan. Hmm.. Fula oss med Tina , Jesus och Oskar. Sjukt balla människor ska ni veta! Sen skulle jag å Jesus va på en sak ... å såklart ska olof (våran präst) säga att man måste vara seriösa , å jag å jesus kolla på varandra som om det skulle vara omöjligt... xD men de löste sig antar jag... ;)
men det roligaste va typ...
Tilda: Gud
Fb: aa
Tilda: är god
Fb: aa
Tilda: Mot mig.
Fb: nej.
Hahahahah lite skrattanfall där ja . xD
nu ska jag typ.. göra något.. xD byeee


hehehehe fråga inte varför...

Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0