skolan!

bild ... Jag , Martin , Tilda och Frida satt och svara på frågor på ett papper sen måla vi massa fula saker. xD Målade en blomma till Martin. Visst e jag snäll?
matte ... Jag och Tilda spelade in en jäävla massa, nu ska vi bara klippa också. Usch... Aja, kul va de! :D speciellt när tilda faila och sa "asså jag fattar inte vad jag snackar om så jag tror jag tar om dethär" haha, det låter inte kul när man skriver de , men irl va de skit kul!
idrott ... Tom och Elmer höll i den. Jag höll på att dö. Det började skit bra med lite lek och sånt, och den ska vi ha styrka och sån skit. Fyfan säger jag bara. xD Aja, jag och Zara hade ganska kul tills min energi tog slut ... ^^ Men de tog faktiskt en stund innan den gjorde de! :D
So ... Först hade vi på spåret. JAG ÄR BÄST. HAHA! Jag, Martin, Marcus, Jennie och tom var ett lag. Vi hette "vi vinner" och kom delad sista plats.. LYCKAT!

sen bestämde jag mig för att gå hem så snabbt som möjligt för att plugga... det slutade med att jag badade och satte mig i köket och börja äta choklad och chatta med kioskar. bra martina, BRA!

nu ska jag ta cola och sen ska jag försöka plugga hihi!

Kommentarer
Postat av: Kasparkaroline

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2010-12-23 @ 13:17:08
URL: http://kasparkaroline.blogbow.com

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0