När man inte har något annat att blogga om såå...

100 FRÅGOR

TESTET BÖRJAR:
- 17.18
1. namn? - Martina Helldal
2. Ålder? - 15
3. Vart bor du? - Skogstorp :)
4. Bor tillsammans med? - Mamma, pappa, Emil! :)
5. Färg på ditt hus? - vitt
6. Hus eller lägenhet? - Hus ^
7. När är du född? - 21/3-95
8. Klass? - 8c ♥
9. Vilket år tar du studenten? - 2014 tror jag......
10. Något jobb? - nej, skola! ;)



11. När gick du upp i morse?- typ.. någon gång efter 7 xD
12. När ska du sova? - runt elva? :o
13. Duschat idag? - ska göra de om typ 20 minuter :)
14. Kramat någon idag? - Fb :D
15. Pussat någon idag? - nejj ^^
16. Vad har du ätit idag? - mackor på konfan >_< xD
17. Dagens klädsel? - eeeeeeh.... vad brukar jag ha på mig? O_O
18. Dagens smink? - mascara
19. Dagens sötnos? - Marcus, Fb!
20. Dagens roligaste? - Första rasten när jag å fridorna gick våran promenad... kan knäckte mig kan man säga ... xD

socialt:
21. Har du många vänner? - jadå
22. Hur många har du pussat? - hehehehe.... för många tror jag ;)
23. Vem kramade du senast? - frida borg!
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen tror jag...
27. Har du pojk-/flickvän? - ja!
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Någon tant xD
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Marcus

favorit:(just nu)
31. Film? - har ingen favorit precis... xD
32. Låt? - jadu... bra fråga
33. Mat? - hahahaha vet inte xD
34. Dryck? - tro de eller ej, cola! ;)
35. Färg? - Lila :D
37. Stad? - venne ^^
38. Land? - jag vet inte :o
39. Ämne i skolan? - hmm.. svenska, slöjd, bild?
40. Människa? - Marcus <333

senaste:
41. Personen du tänkte på? - pappa HAHAHAHA låter helt sjukt xD
43. Gången du spydde? - 100000 år sen?
44. Gången du grät? - hmm...
45. Pizzan du åt? - eh.. åt kebab i fredags :o
46. Gången du var i Göteborg? - när jag va där med fridorna :o
47. Gången du var i Stockholm? - aldrig varit där, men ska tvinga dit min familj haha!
48. Gången du var full? - Aldrig varit :)
49. Gången du var hög? - neeeeeeeeever

antingen eller:
51. Svart eller vitt? - berors på
52. Hund eller katt? - kissekatt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma och mysa!
54. Tvspel eller datorspel? - spela roll ^
55. Singel eller upptagen? - Upptagen med världens bästa!
56. Hångla eller ha sex? - HAHAHAHA, jag tänker på fb när jag ser den frågan xD
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Inget av det. :D
58. Ragga eller bli uppraggad? - hahah uppraggad.. xD
59. Big Brother eller Paradise hotel? - paradise hotel xD
60. Blont eller svart hår? - Svart tror jag :o
61. Har du blåa ögon eller bruna? - jag har GRÖNA -.-
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg. ;)
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger xD
65. Coca cola eller fanta? - Cocacola!
66. Pizza eller kebab? - Kebabpizza! (a)
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - Både och såklart!
69. Leva eller dö? - leva ;o

antal
70. Personer du älskar? - haha, familjen, vännerna, marcus
71. Personer du hatar? - ingen tror jag O_O
72. Gånger du varit full? - 0,00000000
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - eeeeh... O_O ?
74. Glassar du ätit på en dag? - hahahahahahaha venne xD
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - 0 tror jag
76. Gånger du haft minnesluckor? - 34254652343
77. Gånger du varit hög? - men sluta ta samma frågor -.-
78. Personer du saknar just nu? - Marcus.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - venne

vem:
80. Vill du kyssa nu? - Marcus!
81. Ska du träffa imorgon? - dom i skolan? xD
82. Sjöng du senast för? - zara när vi gick hem från konfan xD
83. Hade du senast en msn-konversation med? -
eeeeeeeeeeeh... venne för de va igår xD
84. Spelade du tvspel med senast? - jadu.. hahaha! räknas wii? isf va de på påskafton med fridorna och martin
85. Vill du ta med på resa nu? - Marcus? (a)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Frida Borg....
87. Förtjänar att dö? - ingen.
88. Är söt? - de finns många söta människor :o
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Marcus ._.

vad:
90. Gör dig glad? - Marcus , fridafridatilda! :D
91. Gör dig ledsen? - hehee
92. Vill du helst göra nu? - SOVA
93. Önskar du att du slapp göra? - jadu
94. Vill du ha nu? - ingenting
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - de är 11 månader kvar typ (y)
96. Längtar du till? - Sooooommar <33333333

97. Tycker du om dina betyg? - hmm... inte det bästa precis

98. Ångrar du i ditt liv? -
... haha! en del
99. Är det bästa som hänt dig? - Marcus.
100. Hur mycket är klockan? - 17.27


Kommentarer

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0