mysig dag.

Först hade vi so tror jag ... :o jag och tilda gjorde iaf varsin "på spåret" så om det blir tid efter 9orna imorgon måste vi visa våra. >_< hoppas inte! haha, ska bli jävligt kul med c-spåret imorgon. ;)
sen hade vi rast. satt utanför slöjdsalen. tilda slog thor... hehehe! lite mysigt. ;)
sen hade vi slöjd. coffe och anki tog sönder alla symaskiner. ;) haha! så jäävla kul! xD det kunde ju ha gått lite bättre om man säger så...
sen hade vi rast. satt på en sten med fb tilda och marcus. (y) de va la trevligt. ;) <3
sen hade vi matte. ska bara spela in sen e jag klar ... haha! xD har la några lektioner på mig om jag säger så! ;)
sen hade vi rast... stack till b eftersom jag skulle ha tyska och satt å lata mig.
sen hade vi tyska då... redovisade idag och det e jääääääävligt skönt att ha de gjort. xD hahah lycka till carl, felix, elmer, marcus och albin som inte har redovisat. ;)
sen fick vi sluta 14.10 för vi missade rasten i tisdags, så jääävla skööönt!
stack till c och hämta fb å tilda. tilda å oscar hade krig vid bussarna. :s haha! störda! <3
sen stack vi till mig och dom åt å sen glodde vi på tv. the hills och the city.. och MADE! HAHAHA värsta tjockisen med ju! :D as kul .
imorgon kommer marcus, wohooo! :D <3


Kommentarer
Postat av: Olahanne

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-02-14 @ 15:25:12
URL: http://olahanne.blog13.com

Leave som cute:

Name:
Remember you?

E-post: (Only I can see it)

URL or Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0